Kamis, 19 November 2015

Anda Solutions Kesihatan dan Seluruh badan Penjanaan Semula Radiant Therapy oleh Far Infrared

Anda Solutions Kesihatan dan Seluruh badan Penjanaan Semula Radiant Therapy oleh Far Infrared

Ia adalah satu sinar yang tidak kelihatan dalam cahaya matahari semula jadi yang mempunyai panjang gelombang yang paling lama. Ia mampu menembusi jauh ke dalam badan manusia dan perlahan-lahan menaikkan suhu permukaan badan dan juga mengaktifkan fungsi badan utama.

Terdapat bukti saintifik bahawa haba yang mendalam boleh meningkatkan kesan-kesan berfaedah terapi penyembuhan. Teknologi haba adalah pendekatan berkesan untuk rawatan haba berkesan, selamat, semula jadi, bersih dan. Banyak kesihatan dan profesional perubatan di peringkat antarabangsa telah menggunakan terapi haba untuk merawat pelbagai masalah fizikal.

Sinar inframerah jauh dengan panjang gelombang 2-25 mikron dianggap paling terapeutik dan kedalaman penembusan dalam tisu adalah kira-kira 1.5 inci atau 40mm. Ini adalah tenaga yang sama inframerah yang badan kita memancar dan dengan itu adalah semula jadi selamat untuk digunakan dalam terapi haba.

Ini terapi haba adalah sesuai untuk mereka yang tidak mempunyai masa untuk senaman atau mengalami kecederaan yang menghalang mereka daripada mempunyai aktiviti lasak. Anda akan mendapat kesan yang sama daripada melakukan senaman contohnya setengah jam sesi haba ini adalah bersamaan dengan kira-kira enam batu jangka.

Manfaat penyembuhan Inframerah Jauh termasuk:

o Pemecatan toksin atau Detoksifikasi

o Kawalan Berat

o Pelepasan Sakit

o Mengurangkan Tekanan

o Meningkatkan Sistem Imun

o Meningkatkan Keadaan kulit

o Relaxation & Kenikmatan

o Peningkatan pelbagai penyakit

Penyembuhan haba kini menjadi kelebihan utama dalam penjagaan kecederaan tisu, kekakuan sendi, otot kejang dan syarat-syarat lain yang berkaitan. Ia membantu dalam peredaran darah dan juga meningkatkan kebolehan meluaskan tisu kolagen.

Baru-baru ini, ia telah digunakan dalam terapi kanser walaupun ia adalah baru dan pada peringkat percubaan. Dalam beberapa kes ia telah menunjukkan janji besar. Biasanya anda tidak akan mengalami kesakitan apabila menggunakan sistem yang jauh inframerah dan jika anda berbuat demikian bermakna penggunaan haba ini berseri (2-25 mikron) tidak sesuai untuk anda pada masa itu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar