Minggu, 22 November 2015

Yang Canker Remedy Sore adalah Hak Untuk Anda? 4 Pemulihan Yang Boleh Anda Gunakan Sekarang

Yang Canker Remedy Sore adalah Hak Untuk Anda? 4 Pemulihan Yang Boleh Anda Gunakan Sekarang

Jika anda sedang mencari ubat sakit kebusukan maka salah satu masalah utama anda adalah nombor semata-mata rawatan yang ada. Kebanyakan ubat berasaskan kimia tidak akan bekerja untuk anda, tetapi untuk mengetahui ini mengambil masa, dan masa untuk anda adalah amat penting.

Perkara pertama yang perlu terima ialah punca sebenar sariawan tidak diketahui. Dan tanpa pengetahuan ini paling remedi adalah berdasarkan kepada apa yang telah bekerja untuk kebanyakan orang bukan pada penyelesaian yang logik. Jadi anda sendiri dalam cuba untuk pin bawah betapa anda datang untuk mengalami keadaan ini menyakitkan.

Tetapi hanya beberapa minit memikirkan tentang hal itu boleh mendapat dividen. Tanya diri anda beberapa soalan. Adakah anda makan banyak makanan ringan? Adakah anda di bawah tekanan dan tekanan di tempat kerja atau dalam keadaan di rumah anda? Adakah anda sering meletakkan jari anda di dalam mulut anda, seperti apabila menggigit kuku anda? Adakah anda membasuh tangan anda selepas melawat bilik air? Adakah anda mengendalikan banyak makanan yang anda makan, mis coklat, kacang, buah-buahan?

Walaupun tanya diri anda jika ubat gigi mengandungi bahan-bahan seperti natrium lauril sulfat, yang mungkin merengsakan mulut anda dan mewujudkan keadaan yang sesuai untuk sariawan. Menyemak bahan-bahan yang disenaraikan pada tiub.

Semua keadaan ini adalah luar biasa. Jika mana-mana daripada mereka berkenaan dengan anda kemudian hanya menukar makan anda atau tabiat kebersihan, atau ubat gigi anda, dan melihat jika ia berfungsi. Dalam kes tekanan, melakukan apa sahaja yang anda boleh untuk mengelakkan atau mengurangkan ia.

Ramai pakar berpendapat bahawa sariawan adalah disebabkan, atau sekurang-kurangnya diburukkan lagi, oleh pemakanan yang tidak sihat. Begitu dan juga kerana hanya mengelakkan makanan ringan dan bawa pulang makanan, secara aktif menukar diet anda untuk memasukkan lebih banyak buah segar. Jangan kendalikan dengan segera sebelum makan, dan basuh dengan teliti terlebih dahulu untuk menghilangkan apa-apa kesan racun perosak pada permukaan.

Bagaimana dengan mendapatkan bantuan yang lebih segera? Ia mungkin lebih baik untuk menyekat diri anda dengan rawatan kesihatan alternatif, rawatan perubatan ortodoks bekerja bagi sesetengah orang tetapi tidak bagi orang lain. Rawatan semula jadi yang telah dilaporkan secara meluas telah bekerja termasuk yang berikut.

1. Letakkan hirisan bawang terhadap satu sama sakit kebusukan untuk beberapa minit, beberapa kali sehari. Ini adalah menyakitkan tetapi ia biasanya memberikan anda keputusan yang anda cari. Jika anda mahu, anda boleh menggunakan herba, seperti warna merah bata, mur, bijaksana atau burdock, atau minyak pokok teh.

2. Dip Q-tip atau bulu kapas putik dalam larutan air garam (2 sudu besar garam hingga 6 auns bendalir air suam) dan memohon terus kepada setiap sakit kebusukan untuk beberapa minit tiga atau empat kali sehari. Jika anda mempunyai serbuk Goldenseal kemudian menambah dua kali ganda garam untuk penyelesaian.

3. Tambah beberapa hidrogen peroksida (boleh didapati dari ahli kimia dan kedai ubat) untuk memanaskan air dalam nisbah 1: 3 dan digunakan sebagai ubat kumur untuk 10 minit setiap hari. Ini bukan sahaja akan menewaskan sariawan anda, tetapi akan membuat gigi anda berkilauan dan putih tanpa memerlukan mahal "whiteners gigi". Sesetengah orang telah mencadangkan menggunakan 3 peratus peroksida kemas, tetapi ini adalah sesuatu yang anda akan mahu untuk menguji, menggunakan kuantiti yang kecil untuk memulakan dengan.

4. Sebagai alternatif kepada 3 di atas, anda boleh menggunakan bikarbonat soda, menambah 1 sudu besar kepada setengah cawan air. Dalam setiap kes penyelesaian membunuh bakteria di mana suapan sakit kebusukan itu.

Jika anda mencuba sedikit, menggunakan makanan hanya semulajadi dan herba, anda akan segera mencari ubat sakit kebusukan yang sesuai untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar