Kamis, 19 November 2015

Bagaimana Magnet Therapy Kerja Raya dan Rahsia magnet Merlin Kuasa

Bagaimana Magnet Therapy Kerja Raya dan Rahsia magnet Merlin Kuasa

Terapi magnet adalah perkara baru malah ia telah digunakan pada zaman purba oleh budaya setiap bertamadun kepada kita. Satu legenda menyatakan bahawa di Yunani Gembala bernama Magnes terjumpa batu magnet. Beliau mengetuai dombanya seluruh pelekap apabila hujung logam yang digunakan oleh sesetengah beliau telah mendapat terperangkap dalam batu. Dengan usaha yang besar dia akhirnya menarik keluar dan batu yang mereka dipanggil magnet dilahirkan.

Beberapa tahun selepas ia didapati mempunyai lebih banyak ciri-ciri dan kegunaan. Ia telah mendapati bahawa arus magnet ini sentiasa mengalir dari negatif kepada positif dan proses ini adalah betul-betul sama dengan penghantaran impuls dalam sistem saraf. Ini semua adalah sangat menarik dan saintifik. Jadi ini adalah bunyi, belajar panjang, dan maklumat penyelidikan juga.

Bagaimana ia berfungsi. Ia adalah elektron beredar mengelilingi atom setiap molekul besi yang menjadikan kuasa mungkin. Terapi magnet menggunakan kuasa magnet untuk menjana semula atom dalam sel-sel kita secara langsung. Kuasa magnet merangsang elektron di dalam badan kita dan ini mengurangkan rasa sakit dan mempercepatkan proses penyembuhan dengan ketara.

Semua ini adalah sangat luar biasa dan yang lebih menarik ialah ia berfungsi pantas. Namun ada satu perkara yang sangat penting dan itu adalah penempatan yang betul dan penggunaan terapi ini. Dalam usaha untuk menjadi berkesan ia perlu digunakan secara langsung pada kulit dan dalam kedekatan akupunktur atau apa yang disebut sebagai kawasan akutekanan di mana rasa sakit dan / atau penyakit berkembang.

Its sedikit rumit terdapat pelbagai jenis magnet yang baik untuk penyakit yang berbeza. Namun sebaik sahaja anda mendapatkan semua turun ia adalah sangat mudah untuk dilakukan.

Jika anda menggunakan mana-mana pakaian magnet terkini atau balutan yang dikenakan gauss yang betul (ukuran daya magnet) kekuatan magnet terus ke badan dalam masa 20-40 minit, anda perlu berasa peningkatan 80% dalam sekurang-kurangnya. Dalam banyak kes kesakitan hilang sepenuhnya. Ini adalah barangan cukup kuat.

The Magic Rahsia Kuasa Tentera magnet

Suatu kuasa ghaib kuasa yang berfungsi untuk melakukan banyak perkara dan ada yang percaya ini adalah bagaimana Merlin meletakkan pedang di batu itu. Sudah tentu ini akan kelihatan seperti sihir untuk orang-orang yang tidak menyedari jenis ini berkuat kuasa. Satu-satunya cara untuk keluar pedang adalah untuk membawa lebih magnet yang lain dan Merlin tidak akan berbuat demikian sehingga dia menemui orang yang tepat.

Beliau kemudian hanya akan membawa magnet ini berhampiran batu dan viola! "Dia yang menerima pedang dari batu itu, ia akan menjadi raja!" Lelaki cantik pandai bahawa Merlin. Semua dia lakukan ialah menetapkan semuanya dan kemudian membawa magnet yang diperlukan bersama-sama untuk membebaskan pedang untuk sesiapa saja yang dia mahu. Ini tidak menjelaskan ia jauh cukup teliti.

Budaya kuno Cina yang digunakan kuasa magnet sebagai satu cara untuk mempercepatkan proses penyembuhan dan mengurangkan kesakitan dengan ketara semua dalam satu rawatan. Dan kini dalam bidang sains moden kita ini semua telah disahkan secara logik. Hakikatnya adalah bahawa terapi magnet sudah cukup bagi orang-orang dalam kesakitan. Ia telah digunakan untuk merawat arthritis, siku tenis, carpal tunnel, sakit kepala sakit sendi dan otot dan semua jenis kecederaan fizikal.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar